Tuesday 5 June 2012

ARGHHHHH!!!!!

Today mmg hot gila!!! mmg *&*%&^$^!!! sgt kurang ajaq la laki ni....dh 2 kali dh dok wat gini.... arap janggut ja pnjg, btopeng kan dgn agama...tp HAMPEH!!! mkn duit org, tipu org, tah pa2...tp yg paling sakit ati dok perli2 aku x pregnant...WTF!!!!!!  Wei, ang igt aku ni bengong sgt ka xmau anak? awat ang igt ang ada anak 5,6 org dh cnfirm ka anak2 ang tu cukup didikan??? jg diri sndiri ckup la.... yg ang dok ganggu urusan Allah wat pa???? tu hak Dia nk bg kat hamba Dia atau tidak.... aku pun xpnh nk merungut dgn apa yg berlaku pd aku... mmg aku hangin gila ngn dia ni... seb bek la aku ni jnis xsuka nk hambuq org sesuka ati... Jaga la sama prsn org...gaya ja ada janggut, p masjid, xyah dok belakon la weh, kalu dok cilok duit org... xberkat oiii... Sblm nk teguq org, jaga diri sndiri dlu...aku xsmpai tahap nk sumpah seranah kluarga ang pun ckup baik... Sakit ati oiiii!!!! Innalillahhiwainnailaihiraji'un... Ya Allah sesungguhnya aku redha atas ujianMu dan aku mohon pahala atas redha ku ini...amin, amin, ya rabbal 'alamin.....

No comments:

Post a Comment